Det känns konstigt.

Jag har sovit bra det senaste. Och allt går faktiskt framåt. Men jag går runt och känner mig konstig i kroppen. De hypokondriska tankarna är fortfarande överhängande och oron finns där hela tiden. Men det har lugnat ner sig avsevärt. Men känslan i kroppen är fortfarande hemsk och jobbig. jag förstår inte hur man kan må såhär dåligt av att bara vara psykiskt sjuk?

Det känns ibland som att jag ska börja skaka. Inte att jag skakar utan det känns som att jag ska börja skaka i vilken sekund som helst. Ibland känns det som att jag inte kan koncentrera ögonen ordentligt eller som att jag liksom blir utmattad för ett tag. Väldigt svårt att förklara. Det kommer peiodvis typ som nyss. Det känns bara obehagligt och konstigt i kroppen. EN diffus känsla. Det är jobbigt när det är så oidentifierbart. Jag kan liksom inte riktigt sätta ord på känslorna trots allt. Koncentrationen är ju inte heller på topp. Ibland kan jag bli irriterad av ingenting och när det blir för mycket så kan jag verkligen bara stänga av för jag orkar verkligen inte lyssna. Det blir för jobbigt.

Usch nu blir jag orolig för att något är fel på mig. Tänk om det är något konstigt. Något som är gömt. kan ångest verkligen kännas såhär? Hjälp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0