Panikångest.

Jaha så var panikångesten här och hälsade på. Jag har ganska hög ångestnivå just nu. Det känns som att jag kommer dö och jag är livrädd. Jag är så rädd att jag bara vill springa iväg. Men jag försöker hålla allt i schackt. Men det är svårt när kroppen inte vill samma sak som jag. Egentligen vill jag väcka min sambo. Gråta för honom och få en massa kramar. Men jag vill att han ska få sova så han kan orka jobba imorgon.

Det känns som att jag ska börja skaka i vilken sekund som helst. Det känns som att hjärtat ska flyga ur bröstkorgen på mig. Jag är livrädd. Varför ska det vara såhär? Det går magsjuka i närheten och det gör mig rädd. Jag vill inte bli sjuk. Jag vill inte dö. Nu har jag ont i huvudet och jag blir rädd för att det är något allvarligt. Jag är egentligen bara trött. Jag sov dåligt igår natt och har inte ätit något. Vad förväntar jag mig egentligen? Nu känns det äckligt i hjärtat. HJälp mig :(

Kommentarer
Postat av: ssth

Kämpa på och tro inte på panikångesten!

2010-08-26 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0