Orolig sömn.

Jag sov hemskt dåligt inatt. somnade inte fören 7 snåret och vaknade säkert 20 gånger unde de få 6 timmarna som jag sov. Jag skulle behöva sova mer men kan inte. Känner en sådan oro i kroppen att det helt enkelt inte går.

Idag har jag en stor tristess i kroppen. Det gör nästan lite ont för att jag inte kan göra något. Regnet öser ner så det är ju inte direkt någon dag för sysselsättning. Dagarna går fruktansvärt långsamt när man sover så kort som jag gör. Man får för många timmar till godo och det blir bara jobbigt. Jag vet inte hur jag ska fördriva tiden. Ångesten är mig i hasarna hela tiden och gör det väldigt svårt att göra något.

Nästa vecka ska jag äntligen gå till min terapeut. Det är helt sjukt att man som sjuk ska behöva vänta i dryga månaden för att få rätt hjälp bara för att det är semestertider... Men det ska bli skönt att få prata av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0