Idag känns det bra!

Inatt sov jag 12 timmar. Jag sov så himla gott vaknade bara 2 gånger och det var inte med andnöd. Jag vaknade inte en enda gång av panik eller andnöd. Förstår någon i denna värld hur glad jag är för det? Jag är verkligen så glad just nu. Livet leker! Jag fick min goda natts sömn dessutom tog kroppen igen lite av vad den missat.

Idag mår jag hyffsat bra och jag måste få säga att jag faktiskt mår bra. Det är så underligt för det blir en sådan kontrast. Igår var det så becksvart men idag känner jag att det finns något ljus i tunneln. Igår fick jag gjort en massa saker. Jag mådde så dåligt igår. Efter en sömnperiod på 2 timmar är man inte som piggast men ändå hann jag ringa viktiga samtal och fixa med viktiga papper. Jag känner mig så stolt idag. Jag är glad för att jag ändå har ett go i mig i all denna misär. Jag försöker verkligen blicka framåt även om denna jävla ångest står runt hörnet för att sätta igång och jaga mig.

Idag ska jag njuta. Jag tror detta är första gången på 4-5 månader jag mår såhär bra och det ska självklart utnyttjas. Men man ska ju inte ropa hej för tidigt. Man vet ju aldrig när ångesten entrar scenen igen. Men tills dess ska jag hålla ställningarna. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0