Glöm det.

Samma problem som vanligt inatt. Jag somnar och vaknar, somnar och vaknar och den onda spiralen är ett faktum. Jag ligger och slappnar av och känslan av panik kryper sig på. Jag är extremt trött egentligen men jag kan verkligen inte få ro. Det är som att vaknar upp precis när kroppen ska gå in i sömnstadiet. Då vaknar jag av en känsla som känns som att jag håller på att dö och att jag inte kan andas. Om och om igen händer detta. Jag är så rädd för den där känslan för det känns verkligen som att jag ska ta mina sista andetag.

Jag förstår inte varför jag inte bara kan lugna ner mig. Jag har varit hos läkaren de har lyssnat på mitt hjärta och det har varit bra. Mitt hjärta dunkar som det ska när jag lyssnar på det. Det dunkar fort alltså har jag panik. Jag orkar inte detta. Jag måste få sova. Jag är så extremt trött. :(

Har ju varit med om detta hur många gånger som helst. Varför kan jag inte bara få sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0