Dagens

Vad jag blir irriterad på mig själv. Ångesten är här med full kraft. Det känns som att jag bara vill springa min väg. Långt långt bort. Någonstans där det är tryggt och lugnt. Men det finns ju inte några sådana ställen. Min puls är förhållandevis låg men jag känner paniken i kroppen. Ibland när jag får panik börjar det klia i munnen och halsen. En otroligt äcklig känsla. Det är som ett illamående fast psykiskt sådan. Som om spyreflexerna sätts igång. För i magen känns det helt normalt. Inga hard feelings från den inte. Utan det är det här äckliga kliandet som jag inte får bort och som ibland kan göra så jag får kväljningar. det är en svår dag idag. Vaknade med ångest och så har dagen fortgått. Om en stund kommer en vän hit och jag är nervös.Ångestnivån är så grymt hög idag och jag vill ju inte göra bort mig. Egentligen vill jag bara stänga in mig i lägenheten och inte gå ut på en vecka. Jag klarar det helt enkelt inte. Vilket kul liv man har va. Men jag lever ialla fall, jag får vara glad för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0