Ångesten vad vill du?

Jag har haft en rätt bra dag idag. Eller bra och bra är väl att ta i. Men ångestnivån har faktiskt varit ganska låg. Dock har jag varit så himla ledsen. Med gråten i halsen hela tiden och en klump i magen. En lust av att verkligen bara få ligga och låta tårarna bara rinna och rinna. Men Det gjorde jag för ett tag men man orkar inte hålla uppe gråten.

De senaste dagarna har varit luddiga. Men jag har sovit väldigt bra. Men igårnatt sov jag sådär. Sov bara 6 timmar och nu ligger jag här JÄTTE trött! Jag somnade för en halvtimma sedan men såklart kom andnöden tillbaka. Dessutom vaknade jag och hade skit ont i tänderna. Nu när jag skriver så är verkligen ögonen påväg till sömns. Men jag förstår inte riktigt hur det ska gå till med denna skräck? Jag orkar inte denna hemska ångest. Hur kan den dyka upp så om natten? Nu måste jag sova. ögonen vill inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0